Sunday 14 April 2013

Bibik Pulak Masalahnya

haii .. esok ibu dengan bapak aku gi outstation. , so tinggal lah aku dengan bibik dan adik aku 2 orang lagi .. masalahnya aku x tahan duk dengan bibik aku ... kaki merajuk.. entah apa la dia ni .. cakap sikit buat muka cakap sikit buat muka eeeeiiii nak lempang je muka dia .. but kene la hormat orang tua .. hormat tu hormat la tapi x payah la nak merajuk mcm kau tu GLAMM sangat .. ada satu tu .. dia suka sangat main pukul2 bontot  , entah ke apa la dia ni mereng atau xde otak .. then bila aku bukak lappy ,, dia sebok suruh aku bukak lagu Muara Hati - Hafiz ft Datuk Siti Nurhaliza ... perhggg smpai nyanyi2 bhaaii .. but dia okay lagi dri bibik aku no 1-3 .. mcm puaka siot.. no 1- kaki makan .. apa bende yang aku beli semua masuk mulut dia .. no 2 - kaki menangis , adik aku perempuan mmg lazer sikit mulut pastu sikit2 terasa .. puihh no 3 lak kaki topap .. x habis2 topap , masak bende yang sama hari2 .. no 4 okay la lagi ~.~

3 comments:

  1. wakakaka... puaka tebing biru lol. kau pun mesti kena pukul bontot en? awwww xDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakakakkaa kene kene ... dengan badiminton -..-

      Delete
  2. woi buat follow button -_- mana aku nak follow neh :3

    ReplyDelete