Saturday 8 June 2013

Aku Sayang Kau Sebagai Bestfriend Paling Rapat T_T

Assalamualaikum , 5 minit lepas aku tengok ecah a.k.a Aisyah ada post something pasal dia..aku rasa dia ada masalah but dia xnak cerita , aku boleh paham masalah dia dengan TuuT dia ..then sokay la , lagipun dia nak pindah dh tahun depan .. kalau aku dpt sama kelas dengan dia pun , dia tetap pindah dan tiada..tapi dalah hati aku , gelak dia - kemarahan dia - gurauan dia - ayat dia ada kat jiwa aku..aku berharap dia x pindah supaya ada orng nak teman aku g kedai buku , main game , skype , calling2 then bende2 yg kita pernah buat selalu dalam kelas.Siapa lagi yg aku nak bergurau senda..Aaina tu asyik mood dia je .. jadi nak buat mcm mana..next year dia pindah dah..laki2 kat belakang tu bukan kaki belajar..selama ni g ppas pun dengan aisyah jugakk..then kalau ada masalah aku cri kau..kita wat folio sama2.Kenapa ntah aku rasa rugi aku x kenal kau dri form 1 ...

#kalau kau baca ni Aisyah , aku dh titis airmata dah weh..aku xtaw kenapa aku emo bila kau xde ..aku dh start pikir tahun depan mcm mana..lonely gila aku..

No comments:

Post a Comment