Monday 10 June 2013

First Day Sekolah Bermula

Assalamualaikum and Hai  :*

Haahhahah mentang2 sekolah dah start , telinga aku dah dengar mcm2 cerita..Untung la melancong ke luar negara T^T . So PMR pun makin dekat , xde masa nak main2 mcm budak , Tadi-tadi aku org gosip kat aku pasal tut .. wahahahahhahaahha .. kelakar gila..Then Meet Aisyah Azman . Dia bagi aku benda yg mcm tasbih .. Awwwww thanks ~*~

then lepas rehat , tunggu kertas BM ,SN dan Maths.Alahai Sains aku mcm $#%#%@# 57% je ? haishhh C Bhaiii...Bm x dpt lagi , duk library mcm apa . Kan dah tertido ...wakakakkaa xD Maths pulak cikgu masuk dengan tudung separuh -_- der pakai tudung full2 la , separuh2 tu bangsa mana -_- . Agama ada tadi dapat 61% wkwkwkwwkkwwk punya teruk janji x fail ^^..

Masa berlalu , sekejap gila kul 1 dah ~~ happy gilaaa nak balik xD btw masa perhimpunan tadi datin ada cakap nak buat music room .. hahah ada minah sorng ni menjerit . Wadada AHHAHAAHHAHAHA kelakar gila ..

okay la bye , nak sambung buat scoreA ^_^

No comments:

Post a Comment